Oversigt!

lørdag den 31. december 2011

A new try!

Kære dejlige mennesker,

Alt gik ikke som forventet i Cassville :(... Alt var fantastisk, men problemerne blev bare for meget for mig, så den eneste udvej som jeg kunne tag, var at komme ud af familien ... Jeg havde en rigtig svær tid, men min dejlige danske familie og mine to rigtig gode danske veninder som også er udvekslingsstudenter (Mie Andersen og Amanda Jensen) var der for mig hele vejen igennem alle problemerne jeg skulle gå igennem... Også min organisation Explorius hjælp mig igennem den svære tid, og de var rigtig styttende for både min danske familie og mig selv!! SÅ MANGE TAK !!
Jeg elskede / Elsker den familie rigtig højt og jeg ser dem stadig, men jeg kan bare bare ikke leve mit liv i 10 måneder i den familie.. når men jeg er skiftet familie, og jeg er nu i en familie som jeg holder rigtig rigtig meget af og jeg elsker dem rigtig højt! De behandler mig som deres egen datter, og de elsker mig rigtig højt, og vil gøre det bedste for at jeg får det bedste ud af de sidste 5 måneder jeg har tilbage i vidunderlige USA ..
Jeg kan ikke takke min bedste veninde (Cheyenne) nok for at snakke med hendes mor om at jeg kunne få lov til at bo hos dem, de sidste 5 måneder!!
Jeg bor hos min bedste veninde Cheyenne´s mor som bor i Sparta, Wisconsin hos en familie på 6:
* Mom - Laura
* Dad - Kurt
* Brother - Jacob (Bor ikke hjemme mere)
* Brother - Joshua (Bor heller ikke hjemme mere)
* Sister - Cheyenne (Bor hos sin Dad i Cassville)
* Sister - Sierra (Bor hos sin Dad i Cassville)
 Dyr:
* Dog - Bay 'Bay (Pug)
* Dog - Chewy (En lille sort en)(Aner ikke hvad han er)
* Horse - Rachet (Hvid med STORE brune pletter)
* Horse - Levi (Grå)
* Horse - Flicka (Brun)
* Horse - Timmy (Hvid med brune pletter / Pippie Hest)
* Horse - Jinger (Rød)
* Cat - Ipodd (Grå)
* Cat - Simi / Ani (Orange / Rød)
* Cat - Bella (Mørke grå)
* Cat - Mamma (Sandfarvet)
* Cat - Mini Mimi (Sandfarvet)
* Chicken - Dummy # 1
* Chicken - Dummy # 2
* Chicken - Dummy # 3

Mange dyr og jeg elsker dyr, så det er bare vidunderligt !!

Jeg elsker min familie rigtig højt og vil hel sikkert komme og besøge dem i de næste par år!

Mine rigtige forældre kommer over i april i en uge, så jeg er bare såååååå spændt til at se dem igen, fordi jeg savner dem rigtig meget !!

Så alt er vidunderlig igen !!!

(VIL REDIGERE OG SKRIVE MERE PÅ DENNE  NÅR JEG HAR TIDEN OG GØRE DEN FÆRDIG)

1 kommentar:

  1. Hej!! Fed blog først og fremmest ;)

    Så... jeg har et par spørgsmål og er nysgerrig, mht dit år i USA. Så håber du bære over med mig og kunne tænke dig at fortælle mig om det.
    Jeg går selv med planer om at tage afsted på high school i USA i året 2013/2014, dog er det ikke sikkert eller noget endnu.
    Jeg er egentlig ikke så nervøs for alt det med værtsfamilie, for er overbevist om at man ender med en familie man kommer til at elske som sin egen, men jeg er lidt nervøs for skolen.
    Er bange for at jeg ikke ville få nogle venner, og bare ville ende med at være en loner hele året, hvilket jo nok ville ødelægge oplevelsen.
    Nå men jeg ville høre om du havde svært ved at få venner og sådan du ved, og hvad med niveauet i skolen, hvor højt var det i forhold til herhjemme?
    Kunne du tænke dig at beskrive hvordan en normal hverdag og en weekend så ud. Og hvordan din første skoled dag var? Vil du anbefale mig at tage afsted?
    Jeg håber du kan finde tid til lige at melde tilbage.

    Tusind tak

    Hilsen Sofie
    Ps. send mig en mail på softice_nielsen@live.dk

    SvarSlet