Oversigt!

tirsdag den 17. maj 2011

laaaaaaaaaaaaaang ventetid!

Det er efterhånden et stykke tid siden denne e-mail tikkede ind i min indbakke:


Kære Christine og familie

TILLYKKE

De har godkendt din ansøgning i USA.

Jeg bliv utrolig glad, men der var noget der undrede mig. Der stod ikke noget med betinget godkendt!
Som jeg har skrevet før, har jeg noget allergi, og når man har noget allergi, bliver man betinget godkendt i USA, så har de til og med den. 31 Juli, til at finde en familie til en. Hvis de ikke når at finde en familie inden denne dato har de lov til, at sige til eleven, at det ikke lykkes dem at finde en familie, også kommer man ikke afsted. 
Da jeg så var til møde med ICES (min underorganisation), snakkede jeg med Linda om at der intet stod i mailen om, at jeg var betinget godkendt. Linda sagde hun ville undersøge det om torsdagen. Da jeg mandag stadig ikke havde hørt fra hende, valgte jeg at sende en mail. Tirsdag svarede hun på min mail, og der stod at de havde godkendt min ansøgning uden betingelse sååååååå... JEG SKAL TIL USA EFTER SOMMERFERIEN !! Wiii
JEG ER SÅ GLAD, FOR AT MIT ALLERGI VAR SÅ LIDT, SÅ DE BARE HAR GODKENDT MIG!!!

Når men dagene nærmer sig hurtigere og hurtigere, spændingen stiger mere og mere!
Jeg håber snart der sker noget med hensyn til familie ! :) KAN IKKE HOLDE UD AT VENTE MERE!!

Jeg har stadig den samme indstilling, at det er ligegyldigt hvor jeg kommer hen i USA, bare jeg får en god familie, nogle fede oplevelser, nye venskaber og et SUPER GODT år :0)

- Christine

1 kommentar:

  1. Hey! Glæder mig til at læse om dit liv i USA, er nemlig blevet fast læser. :D

    Besøg mig på: http://byannakofoed.blogspot.com/

    SvarSlet