Oversigt!

tirsdag den 21. juni 2011

Cassville, Wisconsin!

Kære alle,

Der er ved at være et stykke tid siden, jeg har skrevet herinde, og der er sket meget siden d. 17 maj.

´Jeg har fået familie !! Det var en helt fantastisk dag, at få familie på nemlig d. 27 maj (Sidste skoledag) Wii!

Jeg skal på i staten Wisconsin, som er nabostat til Iowa, Minnesota, Illinois og Michigan. Byen som jeg skal bo i hedder Cassville, som er en meget lille by, der lægger lige ud til Mississippi floden som grænser op til Iowa.

Jeg skal gå på Cassville High School.

Jeg har skrevet meget med min familie og jeg er meget taknemlig for, at jeg er havnet i den familie. :)

DER ER KUN CA. 48 TIL AT JEG FORLADER DANMARK OG DRAGER MOD STATERNE. JEG GLÆDER MIG SINDSYGT MEGET !!


Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusss

3 kommentarer:

  1. Jaaaa "tillykke med familie" (for 1000 gang! :D)

    Hold da op hvor er den stor - det havde jeg ikke opfanget! Bor de alle hjemme? <3

    SvarSlet
  2. AHHHHH I'M LOOKING FOWARD TO MEET YOU SIS

    SvarSlet
  3. Hej, synes altså virkelig din blog er fin! Overvejer stærkt og blive fast læser. (-:

    Tjek også gerne min blog: http://sidselkh.blogspot.com/

    Mvh Sidsel.

    SvarSlet